Na een iDEAL (QR)-betaling gaat uw klant altijd terug naar uw bevestigingspagina. Onderzoek heeft uitgewezen dat een bevestigingspagina met aanvullende informatie of extra aandacht bijdraagt aan een prettige shopbeleving.  Om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van uw bevestigingspagina kunt u deze pagina bijvoorbeeld inzetten om:

  • het aantal vragen voor uw klantenservice te reduceren. U leidt uw klanten vanaf de bevestigingspagina door naar een uitleg of veelgestelde vragen elders op uw website;
  • extra informatie over de bestelling of bezorging aan uw klant te geven;
  • een beoordeling over uw website, restaurant of organisatie te laten geven;
  • uw klant te bedanken voor bijvoorbeeld zijn bestelling of reservering;
  • uw klant weer te laten reserveren of bestellen;
  • uw klant direct donateur te laten worden;
  • uw klant de mogelijkheid bieden om zich voor uw nieuwsbrief in te schrijven;
  • en…

Hieronder enkele voorbeelden per branche.

(klik op afbeelding om te vergroten)

Webwinkel

 

Bestelzuil

 

Horeca

 

Thuisbezorging

 

Facturering

 

Crowd funding

 

Goed doel

 

Online media aankopen